3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Η ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ: 2008-2009
Υπεύθυνοι Καθηγητές |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΦΑΣΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ |
|
1. ΑΜΕΤΟΓΛΟΥ ΣΟΝΙΑ 2. ΒΟΖΑ ΘΕΟΦΑΝΩ 3. ΒΟΥΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 4. ΚΕΦΑΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 5. ΚΟΛΛΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ 6. ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 7. ΛΙΜΝΙΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 8. ΜΑΝΙΚΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ 9. ΜΑΡΑΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ 10. ΜΗΛΙΩΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ 11. ΜΠΑΚΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 12. ΜΠΕΤΑΒΑΤΖΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ 13. ΜΠΟΥΡΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 14. ΜΠΡΑΟΥΣΗ ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ |
15. ΝΤΑΙΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 16. ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ 17. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 18. ΠΟΙΜΕΝΙΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ 19. ΡΑΜΜΟΥ ΝΙΚΗ 20. ΣΙΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 21. ΣΚΛΑΒΟΥ ΖΩΗ 22. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 23. ΤΖΑΦΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 24. ΤΣΑΓΚΑΡΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 25. ΤΣΑΤΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ 26. ΦΙΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 27. ΧΑΤΖΗΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 28. ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
|
Στην αρχή του προγράμματος μαζί με την ομάδα των μαθητών που μετείχαν στο πρόγραμμα καθορίσαμε το πλάνο μέσα στο οποίο θα κινηθούμε. Αποφασίσαμε ότι πρώτα θα πρέπει να γνωρίσουμε το τεχνολογικό μέσο που ονομάζεται φωτογραφική μηχανή και στην συνέχεια να μάθουμε βασικά στοιχεία για την λήψη φωτογραφίας. Οι μαθητές ανέτρεξαν σε πηγές πληροφοριών με την βοήθεια μας και στην συνέχεια ακολούθησε παρουσίαση των πληροφοριών αυτών στην ομάδα. Ο κος Οικονόμου συνέβαλε στην προσπάθεια ανάπτυξης θεωρητικού υπόβαθρου παρουσιάζοντας στους μαθητές τεχνικές λήψης καθώς και τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται όταν λαμβάνεται μια φωτογραφία . Όταν οι μαθητές μας ανάπτυξαν το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο στην συνέχεια ασκήθηκαν στην λήψη φωτογραφιών μέσα στο σχολείο με την βοήθεια ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών.
Οι πρώτες αυτές φωτογραφίες παρουσιάστηκαν στην ομάδα. Η ομάδα άσκησε κριτική για κάθε φωτογραφία βοηθώντας με αυτό τον τρόπο να εντοπιστούν τα πιθανά λάθη, αυτό βοήθησε τους μαθητές μας να εφαρμόσουν αυτά που έμαθαν και να εντοπίζουν τα λάθη τους.
Το αρχικό πλάνο προέβλεπε μετά την ολοκλήρωση των ασκήσεων, λήψη φωτογραφιών σε διάφορα μέρη της Ελευσίνας. Η ομάδα είχε αποφασίσει να γίνουν φωτογραφήσεις:
Η ομάδα του προγράμματος πραγματοποίησε επισκέψεις στα παραπάνω σημεία της πόλης και συγκέντρωσε περίπου 1000 ψηφιακές φωτογραφίες. Επόμενο στάδιο για την ομάδα ήταν η διαλογή και η τελική επιλογή των φωτογραφιών που θα παρουσιάζονταν για έκθεση στο χώρο του σχολείου.
Στις 8 Μαΐου 2009 έγινε στον χώρο πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας παρουσίαση του θεωρητικού μέρους του θέματος από την ομάδα των μαθητών και στην συνέχεια η παρουσίαση της έκθεσης στο εργαστήριο του χημείου.
Αξιολόγηση του προγράμματοςΘεωρούμε ότι η υλοποίηση αυτού του προγράμματος είχε ως αποτέλεσμα για τους μαθητές της ομάδας μας να:
Δείγματα Φωτογραφιών
|